فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,585 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,550 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,260 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,248 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,347 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,381 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,554 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 792 بازدید
دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی

قسمت 20(آخر) اضافه شد
0

بازیگران: ، ، ، ،

کارگردان:

درصد رضایت کاربران : 100% از 5 رای

خلاصه داستان: نوجوانی 16 ساله که در جنوب شهر تهران زندگی می‌ کند و بدون اینکه از داشتن مربی حرفه ای بهره ببرد، در زمینه ی کشتی بسیار با استعداد است که....

این سریال بزودی در فیلیمیانو منتشر می شود.

فیلم نامه ی سریال “یاغی” که گفته می‌شود پر طرفدار ترین سریال شبکه ی نمایش خانگی امسال خواهد بود، برگرفته از رمان سالتو به قلم مهدی افروز منش است. سبک و سیاق این سریال به گونه ای است که در یک فضای جنایی و معما گونه پیش می ‌رود. در مورد داستان کلی این سریال مطالب خاصی در پایگاه های خبری عنوان نشده است. اما شخصیت اصلی رمان سالتو که فیلم نامه ی یاغی بر اساس آن نوشته شده درباره ی ، نوجوانی 16 ساله است که در جنوب شهر تهران زندگی می‌ کند. این نوجوان که سیاوش نام دارد بدون اینکه از داشتن یک باشگاه حرفه ای یا مربی حرفه ای بهره ببرد، در زمینه ی کشتی بسیار با استعداد است. استعداد مثال زدنی او به گونه ای است که در رقابت ‌های محلی توجه دو فرد غریبه به نام های “سیا”و”نادر” را جلب می‌ کند و آن ها را ترغیب می‌ کند که سیاوش را تبدیل به یک قهرمانی جهانی کنند و دنیای ساده و کوچک سیاوش با دسیسه و فرصت طلبی این دو فرد غریبه به یک دنیای بزرگ تر و تیره وتار مبدل می ‌شود. با فیلیمیانو همراه باشید.

از دیدگاه بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون، با ساخت سریال قورباغه در سال 98 سبک جدیدی در زمینه ی سریال سازی آغاز شد. سریال “قورباغه” با ژانر جنایی و معمایی ساخته ی هومن سیدی کاری کاملا متفاوت از هر نظر، و بسیار موفق از جنبه ی جلب توجه مخاطبان بود. اما باید دید که آیا سریال هایی بعد از آن با چنین سبکی تولید می ‌شوند ویا در بین سریال های تولید شده به سبک قورباغه نیز اثری تا به این حد موفق عمل خواهد کرد یا خیر. محمد کارت که به واسطه ی ساخت فیلم هایی که اغلب مورد توجه و استقبال مخاطبان و تحلیل گران صاحب نظر سینما بوده و به عنوان یکی از فیلم سازان جوان و مطرح در چند سال اخیر، توانایی خود را با ساخت “یاغی” در این زمینه به چالش خواهد کشید. در معرفی این چهره ی جوان و آثارش، که علاوه بر سینما در حوزه ی تئاتر و مستند سازی نیز فعالیت می‌ کند می توان به سینمایی “شنای پروانه”اشاره کرد. محمد کارت در زمینه ی بازیگری نیز فیلم های “آزادی مشروط” ساخته ی حسین مهکام (1392) ، “حراج” اثر سال 1392 حسین شهابی، “عصبانی نیستم” رضا در میشیان در سال 1393، “چه خوبه که برگشتی”از داریوش مهرجویی، “بوسیدن روی ماه”ساخته ی همایون اسعدیان در سال 1390، بی خود و بی جهت عبدالرضا کاهانی و نیز “گزارش یک جشن” با ابراهیم حاتمی کیا را در کارنامه ی خود دارد.

محمد کارت برنده ی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی از سی و هشتمین جشنواره ی فیلم فجر برای سینمایی شنای پروانه، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر برای داستانی “بچه خور”، برنده ی سیمرغ بهترین فیلم برای بچه خور در سی و ششمین جشنواره ی جهانی فیلم فجر، تندیس بهترین فیلم کوتاه از بیستمین دوره‌ ی جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم کوتاه “بچه خور”، سیمرغ بلورین، بهترین فیلم کوتاه آسیایی از سی و ششمین جشنواره‌ ی جهانی فیلم فجر برای بچه خور، تندیس ویژه ی داوران یازدهمین جشنواره ی بین المللی سینما حقیقت (آوانتاژ)، جایزه ی بهترین کارگردانی از سی و سومین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر برای بختک، برنده ی تندیس بهترین فیلم اجتماعی از هفتمین جشنواره‌ ی بین المللی سینما (خونمردگی)، برنده ی تندیس ویژه‌ی هیئت داوران بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر برای آوانتاژ، برنده ی تندیس بهترین فیلم اجتماعی از چهارمین دوره ی جایزه ی بزرگ شهید آوینی برای خونمردگی، برنده ی تندیس بهترین فیلم نیمه بلند از یازدهمین دوره ی جشنواره ی سراسری دانشجویی نهال برای خونمردگی، برنده ی تندیس بهترین فیلم مستند از چهارمین جشنواره ی فیلم کوتاه مستقل خورشید برای خونمردگی، برنده‌ ی دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از نخستین کنگره ملی اقتصاد مقاومتی برای ذره بین و نیز کاندیدای جوایز برای آثار مختلفش در جشنواره های متعددی شده است. برخی از این جوایز برای فیلم های مستند محمد کارت به او اعطا شده است. وی در جشنواره ی سی و هشتم فیلم فجر عضو هیئت داوران در بخش فیلم مستند و کوتاه، و عضو هیئت داوران در جشنواره ی ششم “حسنات بود” از دیگر جشنواره هایی که محمد کارت در آن‌ ها به عنوان هیئت داوران حضور داشته است می ‌توان به نخستین جشنواره ی سیمرغ، نخستین جشنواره ی فیلم امید، نخستین و دومین دوره ی جایزه ی سینما و بسیاری از جشنواره های دیگر اشاره کرد.

عوامل وبازیگران

بازیگران محوری این سریال پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، طناز طباطبایی، امیر جعفری و علی شادمان هستند اما اخبار مربوط به حواشی ساخت این مجموعه حاکی از آن است که به زودی جمعی از بازیگران مطرح سینما که احتمال حضورشان در یاغی به قطعیت رسیده است به جمع بازیگران این مجموعه خواهند پیوست. طبق اخبار و شایعات پیرامون این سریال، پژمان جمشیدی از چهره هایی است که حضورش در ساخت این پروژه قطعی شده است. فیلم نامه ی سریال یاغی توسط پدرام پور امیری، حسین دوماری، و محمد کارت نوشته شده است که سناریوی سینمایی “شنای پروانه” نیز به قلم این سه نویسنده، به رشته ی تحریر درآمده است. محمد کارت بعد از ساخت فیلم سینمایی شنای پروانه“و مشکلاتی که در راستای نمایش آن متحمل شد اولین حضورش در زمینه ی ساخت سریال های شبکه ی نمایش خانگی را با “یاغی” تجربه می‌ کند.

حواشی

در سال جاری (1400) برخلاف سال های گذشته که تعداد سریال های ساخته شده در شبکه ی نمایش خانگی انگشت شمار بود، آثار زیادی در این زمینه ساخته شده و بزودی پخش خواهند شد. با توجه به این که سرمایه گذار های بخش خصوصی روی این سریال ‌ها سرمایه گذاری می ‌کنند امید است که این محصولات همچون سریال‌ های ساخت ترکیه که طرفدارن زیادی در کشور های آسیایی و سایر کشور های اروپایی به دست آورده اند، به شهرت و آوازه ی برون مرزی دست پیدا کنند. از نکات قابل توجه این سریال حضور پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی است که بعد از سال ها عدم حضور در سریال های ساخته شده، دوباره جلوی دوربین یاغیبه عرصه ی بازیگری در این زمینه باز گشته اند.

لینک های دانلود فصل اول

حجم مصرفی نیم بها

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !