فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,576 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,542 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,253 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,243 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,339 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,373 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,543 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 785 بازدید
دانلود سریال جیران

خلاصه داستان: سریال جیران جدیدترین ساخته حسن فتحی می باشد و زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار و دوران عاشقی ایشان و جیران (سوگلی ناصرالدین شاه) را نشان می دهد. ناصرالدین شاه ندیمه های بسیاری داشت ولی جیران اولین و محبوب ترین ندیمه ی او بود. زنی که عاشق اسب سواری و شکار بود و در مواقع سوارکاری لباس مردانه می پوشید و همین امر باعث محبوبیت او نزد ناصرالدین شاه شده بود.

سریال جیران که در ایران و در سال 99 ساخته شده است، یکی از جدیدترین سریا­ل های حسن فتحی برای نمایش خانگی می باشد. که نویسندگی آن را حسن فتحی و احسان جوانمرد و تهیه کنندگی آن را اسماعیل عفیفه بر عهده داشته اند.

این سریال در ژانر درام، اجتماعی و تاریخی معرفی شده است. و داستان آن برای دوران پس از مرگ امیرکبیر است .

بازیگران بسیاری در این سریال حضور دارند که بازی فوق العاده آن ها جذابیت سریال را چند برابر کرده است. از جمله : بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، مرتضی اسماعیل کاشی، محمد شیری، مهدی کوشکی، الهام نامی، نهال دشتی، نسرین نکیسا، هومن برق نورد و…

دلیل تاخیر تولید این پروژه سنگین، ساخت دکور تاریخی آن و شرایط کرونایی بوده است و به گفته ی اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال، مشکلی در دریافت مجوز برای شروع کار وجود نداشته است.

فیلمبرداری جیران با رفع مشکل لوکیشن و ساخت دکور، در بهمن 99 آغاز شد.

با تجربه ی بسیاری که حسن فتحی بعد از ساخت سریال پربیننده ی شهرزاد به دست آورده بود، توانسته این سریال پربازیگر و تاریخی را به نحو احسن به نمایش درآورد و شما در سایت فیلیمیانو می توانید شاهد این سریال جذاب باشید.

بازیگران اصلی جیران، بهرام رادان در نقش (ناصرالدین شاه) و پریناز ایزدیار در نقش (جیران، ندیمه ی ناصرالدین شاه) هستند. که در این سریال توسط آن ها و دیگر بازیگران، توضیحاتی راجع به احوالات و شرایط دوره ی سلطنت ناصرالدین شاه و شخصیت های آن دوره ارائه شده است.

این سریال به دلیل اینکه ستارگان زیادی در آن حضور دارند، یکی از محبوب ترین و عظیم ترین آثار در نمایش خانگی می باشد. و برخی از بازیگران آن در سریال شهرزاد هم حضور داشته اند.

خلاصه داستان

ناصدرالدین شاه ندیمه های بسیاری داشت. که هر شب یکی از آن ها برای صرف شام و رقصیدن نزد ایشان می رفت. در یکی از همین شب ها نوبت به جیران رسید. او برای اولین بار نزد ناصرالدین شاه رفت و همان شب قصه ی عاشقی آن ها آغاز شد. از آن شب به بعد، جیران نور چشمی و سوگلی ایشان شد.

جیران یک زن فعال و عاشق شکار و اسب سواری بود و همیشه موقع سوارکاری لباس های مردانه می پوشید. همین موضوع، باعث محبوبیت او نزد ناصرالدین شاه شده بود.

برای تماشای این سریال با فیلیمیانو همراه باشید.

 

لینک های دانلود فصل اول

زبان : فارسی حجم مصرفی نیم بها

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !