فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,609 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,575 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,281 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,267 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,369 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,401 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,574 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 810 بازدید
دانلود فیلم سیاوش در آتش

دانلود فیلم سیاوش در آتش

2

بازیگران:

کارگردان:

درصد رضایت کاربران : 85% از 13 رای

خلاصه داستان: فیلم سینمایی سیاوش در آتش به مدت 2 ساعت خاطرات و اتفاقات گفته نشده ی دوران زندگانی استاد بزرگ زنده یاد محمدرضا شجریان را نشان می دهد. دوستان و آشنایان ایشان در ساخت این مستند بلند کمک فراوانی کرده و برای زنده یاد محمدرضا شجریان ارزش بسیای قائل شده اند.

فیلم سینمایی سیاوش در آتش به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان مهرگان در سال 1400 ساخته شده است.

این اثر هنری در ژانر درام، تاریخی، مذهبی، اجتماعی و خانوادگی به نمایش درآمده است.

هنرمندان درخشانی از عرصه های موسیقی، فرهنگی و سیاسی در این مستند بلند ایفای نقش کرده و خاطرات و اتفاقات زمان گذشته را بیان کرده اند.

این مستند بلند، تجربه ای جدید در گروه سینمایی هنر و تجربه می باشد. که دوستان و آشنایان زنده یاد استاد محمدرضا شجریان در ساخت و روایت خاطرات ایشان همکاری کرده اند.

زنده یاد استاد محمدرضا شجریان موسیقی دان و خواننده سنتی ایرانی بوده است. ایشان در مهرماه سال 1319 زاده شده و در 17 مهرماه سال 99 درگذشت.

از دست دادن چنین خواننده ی بزرگوار و قدیمی که سرمایه ی ارزشمند کشورمان ایران محسوب می شود، بسیار غم انگیز و ناراحت کننده بود.

کیوان مهرگان سعی کرده است در این مستند زندگی و وقایع مهم دوران ایشان را به نمایش درآورد تا نام و یاد این خواننده ی خوش صدا تا ابد جاودان بماند.

با سایت فیلیمیانو همراه باشید.

عوامل این فیلم سینمایی عبارت اند از :

مدیر فیلمبرداری و تدوین گر: بهروز داوری / طراح صدا: ندا محسنی / طرح گرافیکی: حسین رضایی / طراحی نام فیلم و خوشنویسی آن: عباس اخوین و…

ساخت این فیلم حدودا 8 ماه زمان برده است و کیوان مهرگان  در زمان بیماری این استاد عزیز به خانواده اش از موضوع این فیلم چیزی نگفته است و هم اکنون تمام تلاش خود را می کند تا این مستند باارزش و ماندگار در جشنواره ی سینما حقیقیت و در گروه هنر و تجربه اکران شود. زمان پیش بینی شده برای پخش آن نوروز سال 1401 می باشد.

کیوان مهرگان بیشتر از دوسال است که جویای نظرات و گفته های اشخاص مهم در حوزه ی موسیقی، جامعه شناسی، تاریخی و… می باشد. ایشان شاعر، روزنامه نگار و مستند ساز موفقی است که از آثار او می توان به مستندهای تیتر، قاب ها و ضد خاطرات اشاره کرد.

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سیاوش در آتش به مدت 2 ساعت خاطرات و اتفاقات گفته نشده ی دوران زندگانی استاد بزرگ زنده یاد محمدرضا شجریان را نشان می دهد.

این خواننده ی اصیل و سنتی، بسیار ارزشمند و محبوب در میان مردم کشورش شناخته شده است و ما به وجود پرگهر ایشان در عرصه ی موسیقی ایران افتخار می کنیم.

دوستان و آشنایان ایشان در ساخت این مستند بلند کمک فراوانی کرده و برای زنده یاد محمدرضا شجریان ارزش بسیای قائل شده اند.

فیلم سینمایی سیاوش در آتش، بزودی از سایت فیلیمیانو منتشر خواهد شد.

لینک های دانلود فیلم

حجم مصرفی نیم بها

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !