فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,586 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,551 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,261 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,249 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,347 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,381 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,554 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 793 بازدید
دانلود فیلم مادرانه (2021 Motherly)

دانلود فیلم مادرانه (2021 Motherly)

سانسور شده
0

بازیگران: ، ،

کارگردان:

درصد رضایت کاربران : 100% از 1 رای

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره کیت است که دختری به نام بث دارد. کیت و بث به تنهایی در حومه شهر در یک خانه مزرعه‌ای زندگی می‌کنند.

فیلم مادرانه (Motherly) محصول کشور کانادا به کارگردانی Craig David Wallace در سال 2021 ساخته شده است. فیلم مادرانه (2021 Motherly) در ژانر ترسناک، هیجان‌انگیز و به زبان انگلیسی می‌باشد. در این فیلم ستارگانی همچون Kristen MacCulloch ،Lora Burke ،Tessa Kozma، به ایفای نقش، همچنین Ian Malone و Craig David Wallace از نویسندگان فیلم مادرانه (2021 Motherly) محسوب می‌شوند.

Lora Burke از ستارگان این فیلم با فیلم‌­هایی همچون For the Sake of Vicious ،Poor Agnes  و Lifechanger شناخته شده است. Tessa Kozma نیز از دیگر بازیگران اصلی این فیلم، یک هنرمند 13 ساله کانادایی است که علاقه زیادی به بازیگری، رقص، موسیقی و صداپیشگی انیمیشن دارد و در این فیلم نیز بازی درخشانی از او خواهید دید. Kristen MacCulloch نیز بازیگر و دستیار کارگردان است که او با فیلم‌هایی همچون Psycho Goreman (2020)، Scarborough (2021) شناخته شده است. برای آشنایی بیشتر با داستان فیلم (2021 Motherly) در ادامه با فیلمیانو همراه باشید.

داستان این فیلم درباره کیت است که دختری به نام بث دارد. کیت و بث به تنهایی در حومه شهر در یک خانه مزرعه‌ای زندگی می‌کنند، اما به مرور کیت به دلیل دارا بودن غریزه مادرانه نسبت به اتفاقات شومی که در حال رخ دادن است مشکوک می شود. Craig David Wallace کارگردان، نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی کانادایی است. او در سال 2012 جایزه کمدی تلویزیونی انجمن نویسندگان کانادا را دریافت کرد و در سال 2013 نامزد همان جایزه شد.

او همچنین نامزد بهترین کارگردانی در یک سریال کمدی تلویزیونی در جوایز جمینی 2011، جوایز کمدی کانادایی 2012 و جوایز سینمای کانادا در سال 2013 شد. فیلم مادرانه (2021 Motherly) به مدت زمان یک ساعت و بیست دقیقه می‌باشد و در سایت IMDB نمره 5.2 را دریافت کرده است. اگر به دنبال دیدن فیلمی هیجان انگیز در ژانر ترسناک هستید، فیلم مادرانه (2021 Motherly) به کارگردانی Craig David Wallace گزینه مناسبی خواهد بود.

لینک های دانلود فیلم

حجم مصرفی نیم بها

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !