فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,586 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,551 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,261 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,249 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,347 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,381 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,554 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 793 بازدید
دانلود فیلم پاریس تا پاریس

دانلود فیلم پاریس تا پاریس

خلاصه داستان: این فیلم داستان مردی را روایت می کند که در طی بیماری خود زندگی سختی را می گذراند و با تصمیم به مداوای خود در فرانسه، چالش های زیادی را پشت سر می گذارد.

بازیگران: ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود سریال قلب یخی۲

دانلود سریال قلب یخی۲

سانسور شده

خلاصه داستان: این سریال داستان گریختن حامد برای نجات جان ستاره را روایت می کند که باید وی به محلی برود که ربایندگان آنجا هستند، اما اتفاقاتی پیش بینی نشده سرنوشتش را دچار تغییر شگرفی می کند.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم به رنگ ارغوان

دانلود فیلم به رنگ ارغوان

خلاصه داستان: سینمایی "به رنگ ارغوان" فیلمی اجتماعی است که رنگ و بویی سیاسی دارد. نقطه ی شروع این داستان با باز گشت عضوی از گروه های سیاسی که در اوایل انقلاب از ایران خارج شده اند کلید می خورد. این مرد که دختری به نام ارغوان دارد، بعد از سال های فراوان، برای دیدن او به ایران بازگشته است.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم زد و بند

دانلود فیلم زد و بند

خلاصه داستان: فیلم سینمایی زد و بند در ظاهری رازآلود و هیجان انگیز مشکلات و معضلات جامعه را به نمایش درآورده است. این فیلم سینمایی برای نشان دادن مسائل پیچیده ی جامعه معماهای زیادی را طرح می کند که این امر مخاطب را تا انتهای فیلم کنجکاو و منتظر نگه می دارد. در شلوغی های شهر و درگیری های کاری، افرادی هم وجود دارند که با ساخت و پاخت و زد و بند کارهای خود را پیش برده و به شرایط دشوار زندگی دیگری کاری ندارند. در این فیلم رازآلود برخی از این افراد و اتفاقات زندگی آنان را مشاهده می کنیم.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود