فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,610 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,576 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,282 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,269 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,371 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,401 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,575 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 812 بازدید
دانلود فیلم بوسیدن روی ماه

دانلود فیلم بوسیدن روی ماه

خلاصه داستان: این فیلم داستان دو همسایه را روایت می کند که پس از بیست سال و در راستای انتظار برای بازگشت پسرانشان، با ماجراهای زیادی روبرو می شوند.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود فیلم هفته ای یکبار آدم باش

دانلود فیلم هفته ای یکبار آدم باش

خلاصه داستان: هفته ای یکبار شده آدم باش در مورد زندگی دو برادر با روش زندگی متفاوت است. بیماری پدر این دو برادر، مسیر زندگی آن ها را دستخوش تغییراتی می کند که...

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم هزارتو

دانلود فیلم هزارتو

خلاصه داستان: فیلم "هزارتو" که داستان خانوادگی اش را به موضوعات اجتماعی کودکان پیوند داده است، با تصاویری از دویدن یک مرد در خیابان که ظاهرا پسر گمشده اش را جستجو می کند آغاز می شود و با ماجراهایی هایی که در پی این رویداد اتفاق می افتند، ادامه می یابد. در واقع در این فیلم ماجرای داستان با ناپدید شدن کودک آغاز می شود که این مساله به عنوان نقطه ی شروعی برای آشکار شدن برخی از حقایق پنهان در خصوص روابط شخصیت ها و رویارویی آن ها محسوب می شود.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم لس آنجلس تهران

دانلود فیلم لس آنجلس تهران

خلاصه داستان: شخصی به نام ژوبین مجبور است که از لس آنجلس سفر خود را به شهر تهران آغاز کند تا با مادربزرگش ملاقات داشته باشد اما نکته این است که او تا به حال به ایران سفر نکرده است و در این سفر با فردی به نام ژان آشنا می شود و به محض رسیدن به شهر تهران این دو با یکدیگر به خانه ی مادربزرگ ژوبین می روند؛ در همین لحظات ژوبین با دختری به نام آیدا ملاقات می کند و در بین حرف های خود می گوید به علت پیدا کردن ارثیه ای از پدر زن خودش اینجا حضور دارد و این سه به دنبال آن می گردند اما هیچ بسته ای نمی یابند. در خانه ای که مربوط به ژان می شود آثار هنری و نقاشی های زیادی وجود دارد که تصمیم بر فروش آن ها می گیرند و در گالری تابلو ها ،ژان عاشق دختری به نام لیندا می شود و لیندا علاقه ی خاصی به یک تابلو دارد که این تابلو همان ارثیه ی ژان محسوب می شود که...

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین

دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین

خلاصه داستان: «جدایی نادر از سیمین» روایت گر زندگی زوجی است که قصد جدا شدن از یکدیگر را دارند و در آستانه طلاق و جدایی میباشند. سیمین (با بازی لیلا حاتمی) خانه را ترک میکند و همسرش ، یعنی نادر (با بازی پیمان معادی) پرستاری را برای مراقبت از پدر پیرش که دچار بیماری آلزایمر است ، به خانه می آورد.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم آینده

دانلود فیلم آینده

خلاصه داستان: فیلم آینده که مضمونی اجتماعی دارد آسیب های اجتماعی و روابط پنهان افراد جامعه که تاثیر مخربی بر روابط خانوادگی آن ها دارد را به خوبی به تصویر میکشد.داستان این فیلم درباره "خیانت" است که یکی از جنجالی ترین موضوعات و مشکلاتی است که در جوامع امروزی و بیشتر در میان نسل جوان به وفور یافت می شود.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم جاده قدیم

دانلود فیلم جاده قدیم

خلاصه داستان: فیلم سینمایی جاده قدیم شبیه به فیلم فروشنده اصغر فرهادی ساخته شده است و موضوعی نزدیک به آن را روایت می کند. مینو زنی موفق که در سن 45 سالگی به شغل مدیریت مشغول است را می بینیم. او زندگی خوبی داشت و از ازدواجش بسیار راضی بود. اما ماجرایی زندگی او را تغییر می دهد. شب عید نوروز بود و قرار بود که آن شب مینو زودتر به خانه برود. اما این طور نشد و اتفاقی باورنکردنی و ناراحت کننده برای او پیش آمد.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم عادت نمی کنیم

دانلود فیلم عادت نمی کنیم

خلاصه داستان: این فیلم سینمایی در رابطه با زوجی است با یکدیگر مشکلاتی دارند و مدام در حال بحث با هم دیگر هستند.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم نزدیکتر

دانلود فیلم نزدیکتر

خلاصه داستان: در این فیلم شخصی به نام علی به نامزدش گفته است خانواده ی خود را از دست داده در صورتی که این طور نیست و پس از مدتی تصمیم می گیرد حقیقت را به او بگوید. او پس از مدت های طولانی با نامزدش به خانه ی مادری خارج از شهر خودش می رود و پس از ورود او به خانه درگیری ها و بحث های زیادی بین اعضای خانواده رخ می دهد. در این میان نامزد او متوجه میشود که علی به علت اعتیاد به مواد مخدر چند سالی از خانواده دور شده است و دوست دارد که این خانواده دوباره کنار یکدیگر بمانند و دور هم جمع بشوند..

بازیگران: ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
دانلود فیلم ملبورن

دانلود فیلم ملبورن

خلاصه داستان: فیلم سینمایی ملبورن در ژانری رازآلود و معمایی زندگی چند روزه ی یک زوج پرماجرا را نشان می دهد. پیمان معادی و نگار جواهریان در شرف مهاجرت به استرلیا در حال جمع کردن وسایلشان بودند که یکی از همسایه های آپارتمان از آن ها خواست برای چند ساعت نوزاد چند روزه اش را نگه دارند. آن ها گمان می کردند در این چند ساعت نوزاد می خوابد و آن ها هم به کارشان می رسند. اما متاسفانه این طور نبود و حضور آن نوزاد چند روزه دردسر بزرگ و غیر قابل جبرانی را برای آن ها به وجود آورد.

بازیگران: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

کارگردان:

دانلود
12