فیلمیانو
سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی سریال ایرانی 1,616 بازدید سریال ساخت ایران 3 سریال ساخت ایران 3 سریال ایرانی 1,584 بازدید
نوبت لیلی نوبت لیلی سریال ایرانی 1,287 بازدید خسوف خسوف سریال ایرانی 1,275 بازدید حرفه ای حرفه ای سریال ایرانی 1,376 بازدید میدان سرخ میدان سرخ سریال ایرانی 1,406 بازدید
سریال جیران سریال جیران سریال ایرانی 1,582 بازدید سریال جادوگر سریال جادوگر سریال ایرانی 816 بازدید
دانلود فیلم 1917 ((2020) 1917)

دانلود فیلم 1917 ((2020) 1917)

0

بازیگران: ، ،

کارگردان:

خلاصه داستان: زمان جنگ جهانی اول یک سرباز انگلیسی ماموریت دارد تا به همراه یکی از همرزمانش از خط مقدم جبهه عبور کند و پیغامی مهم را به سربازان دیگر برساند

داستان فیلم ۱۹۱۷ حوادث یک محدودۀ زمانی کوتاه در سال ۱۹۱۷ میلادی را روایت می کند ؛ زمانی که جنگ جهانی اول شدت گرفته و سربازان انگلیسی در خطوط مقدم جبهه های مختلف در حال نبرد با آلمانی ها هستند . یک سرباز جوان مسئول رساندن پیامی به گروهانی که در در خاک دشمن در حال مبارزه هستند می شود ؛ او برای رساندن این پیام باید مسیری طولانی را طی کند و از خط مقدم بگذرد .
این فیلم محصول ۲۰۲۰ کشور آمریکا ، انگلستان ، اسپانیا و هند به کارگردانی Sam Mendes و نویسندگی Sam Mendes و Krysty Wilson-Cairns می باشد . فیلم ۱۹۱۷ در ژانر اکشن ، درام ، جنگی قرار می‌گیرد و توانسته است امتیاز 8.3 را از سایت imdb کسب نماید .سم مندس داستان این فیلم را بر اساس خاطره ای که از پدربزرگش شنیده بود نگارش کرده است .
فیلم 1917 پس از اکران مورد تحسین بسیار زیادی در زمینه‌های کارگردانی ، بازیگری ، طراحی صحنه ، فیلمبرداری و موسیقی از سوی منتقدان قرار گرفت ؛ به علاوه توانست در گیشه نیز به موفقیت دست پیدا کند .
این فیلم در جشنواره های معتبر بین المللی نیز موفق عمل کرد و توانست در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در سه رشتۀ بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شود .
همچنین در نود و دومین دوره جشنواره اسکار نیز شرکت کرد و در ده رشته نامزد دریافت جایزه شد که توانست سه جایزۀ بهترین فیلمبرداری ، بهترین جلوه های ویژه و بهترین میکس صدا را را به خود اختصاص دهد . از نکات جالب توجه این فیلم نحوه فیلمبرداری آن است که معروف به سکانس پلان می باشد ؛ در واقع دوربین مخاطب را همراه بازیگر وارد فیلم می‌کند به طوری که گویی هیچ لحظه‌ای دوربین خاموش نشده است و مخاطب همراه بازیگر طول زمان فیلم را مشاهده می کند .
از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می توان به Dean-Charles Chapman ، George MacKay ، Daniel Mays ، Colin Firth ، Pip Carter ، Andy Apollo ، Paul Tinto ، Josef Davies ، Billy Postlethwaite ، Gabriel Akuwudike اشاره کرد . برای تماشای این فیلم زیبا و جذاب با دوبله فارسی هراه فیلمیانو باشید .

لینک های دانلود فیلم

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !